2014年11月15日星期六

場合

我好奇怪某大學校長竟然最終忍唔住,畢業生在台上撐黃雨傘,於是決定拒發畢業證書給該畢業生,又拒絕和他握手。其實你哋都忍咗咁耐啦,點解唔忍埋落去呢?有今時今日的局面,你哋校長都好有責任,早早有政府官員係台上比畢業生打交叉手勢時,你哋無公開發聲指責該行為,反而一直忍讓,咁不如就一直忍落去啦 ^^

今次我係睇好你最終要為事件道歉的,因為大學已是一間店舖,學生是顧客,顧客永遠是對的。而未來也是屬於學生的,所以校長你就認了吧? ^^

我自己已大學畢業了超過十年,我的思想已經 out 喇,但可能我鬼仔性格啦,我始終接受唔到某些大學的觀點 ^^''':

某些大學生觀點:畢業典禮是屬於畢業生的,畢業生才是主角 (咁即係做咩都得?)

我老餅的觀點:如果畢業典禮只屬於畢業生,咁要主禮和觀禮嘉賓做乜,不如台上得一個校長,台下得一眾畢業生已經攪掂啦

某些大學生觀點:上到台就是個人時間,個人表達意見又怎影響到其他人?

我老餅的觀點:如果上台只屬於你個人,即係上台時對其他人可以用不理會,而下台後你又可以不理其他人,咁其他人一早坐係度觀禮做咩,不如係場外食下嘢、吹下水,到誰該上台時先叫名入場,咁得唔得?

某些大學生觀點:學生有權表達自己的意見

我老餅的觀點:表達意見是否不需要分場合?如果將來所屬的公司開會討論業務問題,你又係會上表達自己的政見?你去參加醫學研討會,有權在會上講政治?人哋開會講經濟問題,你又可以表達你的政治高見?
 
某些大學生觀點:學生完全有自由係台上撐黃傘,校長連一把傘都容不下,是自己沒有器量

我老餅的觀點:就算在自稱全球最自由的西方國家,出席喪禮的人都要清一色穿黑衣服,你可唔可以穿一件黃色衫去?連穿衣服都無自由?連一件黃色衫都容不下?無錯,你就係無自由亂咁黎,但你有自由選擇唔出席

最後我祝福大學生們有一個光明的前景,因為未來是你們的,可能我有朝一日會見到畢業生去見工時,都撐起黃色雨傘,創造歷史,敢於向未來老闆挑戰,勇氣可嘉,諗起都令人興奮 ^^

127 則留言:

  1. NO.1 ^^

    你老餅?我老未??唔係味呀???^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 現時D文化, 我地 out 咯>_<

      刪除
    2. 大學生有的是激情,我覺得可以理解,個個活在框架下,這個社會就前途有限了

      刪除
    3. 我正正係浸大畢業(2000年), 我當年親身體會到呢間所謂大學嘅資源(唔只大樓果D, 包括研究資料) &教職員質素有幾差. 咁多年來, 喺本行業遇見唔同年份畢業嘅師弟師妹, 雖然學系不同, 但評價一樣: 執左佢啦

      刪除
    4. Capmo 大大:我哋可能比人話 "味" ^^

      浸大質素如何就唔知,但做嘢一定要分場合,尊重別人亦即尊重自己,否則我哋和隨街小便的大陸人無分別

      刪除
  2. 請問各位有用開IB的大大,請問你們有無被收取special connection fee?普通登入如用Wts or iPad 會唔會被收費呢?(我仍在開戶中>_<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 仍在開戶中? 網上開戶好killing, 打個電話快靚正, IB仲有demo教你用啊.

      刪除
    2. 我無比人收過這個費用 wor ^^

      刪除
  3. 睇番2隻重倉股UPRO, TQQQ, 如果今年唔係咁多心, trade來trade去, 齋坐佢兩隻, 回報都有50%...... 剩番呢一個半月, 希望美市反覆向上啦

    回覆刪除
  4. 雖不是元老級留言者也知你不至於老餅, 略略看過你的觀點, 我頗不認同.
    喪禮由不可以同畢業典禮畫上等号。
    大學校長方方面面要有非一般人的視野, 包容也應高一些, 連校長都好似各高官名節保身, 要大學生活在框架內, 大學生就…….>_<

    前文提起「老師」, 自他退隱後, 股海冇咗支定海神針, 真是若有所失。

    IB問偉哥喇, 佢仲用IB沽空, 話正喎^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 包容 ~ ?

      對內地同胞呢?

      刪除
    2. 我完全唔知大學畢業典禮和政治有咩關係?點解表達政見要係台上表達,先不舉其他喪禮的例子,就同一個畢業典禮而論,如果某學生可以在台上表達自己政見,咁另一個熱愛唱歌的學生,可否在上台唱返隻歌?熱愛跳舞的學生,可否在台上跳返 part 舞?而校長必須包容這些行為?

      刪除
  5. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄浪子兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 早呀 capmo兄,第一日就倒跌……

      刪除
    7. 兵Sir 早貼反高潮了, 所以今早我多想食多過想追^^

      刪除
    8. 今日氣埸到番2688最醒, 其他彈散, 最差的603穿1.2了>_<

      刪除
    9. 我排得太低,改上先>_<

      刪除
    10. 一早set 埋的1.371及1.38蝦餃下午才食到,
      好在玩剩4萬, 差D俾佢哽親>_<

      刪除
    11. 各位大大午安,今日散水日? >_<

      刪除
  6. 回覆
    1. 553 係 AH 折讓股,但 2342 都大跌,不過仍保持住上升趨勢 (暫時),反正 成交不算,暫時不需太擔心

      刪除
    2. 今日大市表現成地眼鏡碎,又一次証明一致樂觀亢奮終至悲劇收場

      刪除
    3. 一正式啓動跌我接受,但今日都仲要跌,唔相關的股仔都跌 >_<

      刪除
  7. 回覆
    1. ACT 收購 AGN,不過高位開十字星,我先減持了部分鎖定利潤

      刪除
  8. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄浪子兄 及各大大早晨! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日天氣好, 市應冇咁灰了^^

      刪除
    2. 早呀...我都早上沖浪^^

      刪除
    3. 食左哪?? 俾你大盤頂住^^

      刪除
    4. Capmo 大大 and 各位大大早晨 ^^

      今日仍然好灰,大市微跌,股仔狂跌 >_<

      唉真係玩美女好過 >_<

      刪除
    5. 唔洗再去褲淋食蝦餃了, 除非佢下午又再引我^^

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. 睇唔到..>_<但我應該記得你入價...

      刪除
    8. 達人快請我 Tea tea, 山東變山西了^^

      刪除
    9. 今日仍然好灰,大市微跌,股仔狂跌 :(

      刪除
    10. Capmo 大大我好想請你 tea tea,但我港股倉西北風都無得食,窮到燶 >_<

      我無炒任何 AH 折讓股以及滬港通概念股,但組合回報相比上週五,足足跌咗 1%,但我只持倉 25% 有 75% 現金,我都 R 晒頭 >_<

      今個月好彩有美股,否則食 C ^^''

      刪除
    11. 我炒AH 折讓股 ~ loss 3% :(

      刪除
    12. 我港股倉美股基金西北風都無得食,窮到燶 >_< 。。。。一只1788 就够致命

      刪除
    13. Louis 兄:最傷又買咗內房,1918 今日又跌到嘔,點解次次追親內房都係假身 ^^''

      刪除
    14. 今天轮到2382(昨天和今早买)。。。>_<

      刪除
    15. it's really difficult to earn money in HK stocks market. :(

      刪除
    16. 今天刚发现之前买的北欧基金,单单汇率损失就差不多15%。。。>_<

      刪除
    17. 達人兄: 我有3383, 3900 家下可以話系清盤價, 所以都吾駛太膽心 ^^

      刪除
  9. 上星期買左3993 2866 2009 ....
    今早賣左3993 同2866..
    蝕到喊..冇左差唔到15%
    留番隻2009....睇下有冇得升...

    回覆刪除
    回覆
    1. Chiu 兄:炒 AH 折讓股上車一定要夠快,而一定要係滬港開通前食糊,因為那些本來唔係上升趨勢的股票 (我不敢話廢股 ^^''') 都連日炒起,好明顯只係炒消息。滬港通開通未必代表大陸資金要湧下來買佢哋,我覺得 AH 價未必一定要同價的。

      偉哥都認為,A 股估值過高,可能是溢價的 A 股跌下來和 H 股同步,而不是 H 股升上去追估值。我之前錯過了上車的最佳時機都唔敢炒了,不過一樣重傷 >_<

      刪除
    2. 其實我上星期先開始第一次買股票,
      一星期就冇左總資金既5%...

      刪除
    3. 一星期-5%咁金, 不過我地都常有>_<

      D 野係人都知既, 博埋上星期三四巳好盡,
      上星期入真係好勇了 >_<

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 此留言已被作者移除。

      刪除
    6. 根據小弟過往經驗, 這種情況下通常放走晒好野, 今朝入2866和2727

      刪除
  10. ACT 拼購 AGN,補現金 USD129.22 和用 0.3683 股 ACT 去換 1 股 AGN,以昨天收市價計,即用大約 USD 220.54 去換一股 AGN,AGN 昨天收市價 USD208.48

    好似無乜 SO?

    回覆刪除
  11. 中伏, 尋晚加注AMBA時, +7%, 起身一睇, +1.7%.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係上升趨勢無問題啦,我早前減持了 TGTX 等低 D 補返,點知唔回又再上過 >_<

      刪除
  12. 回覆
    1. Sean 兄我錯了 >_<

      水股不是一齊升,應該買最強果隻,我買錯 895 而無買 1363,嗚 >_<

      刪除
    2. 1848 真的不会停。。。。

      刪除
    3. 967一直有新项目但股价却没反应。。。。

      刪除
    4. 跌得差不多啦,我無時間,唔係再加,昨日只得閒加了恒指MPF。

      刪除
  13. Chiu Tang 兄:歡迎你的留言,看來你是初買股票,不知你是玩基本分析還是圖表派,如果好似我這樣的圖表派,風險管理是至為重要,先管理好風險再買股票。今天我有點事不在公司,近日會寫一篇關於風險管理的文章 ^^

    回覆刪除
  14. 今朝入番1055 , 現有30%現金, 呢二日會提升現金到40%
    A股有D危, 等2400樓下再入券商

    回覆刪除
  15. 禍港通啊!跌到阿媽都唔認得,點解要痴大陸唔去擁抱老美呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 港股跌係咪關禍港通事都未知,會唔會係香港政局不穩有關? ^^

      刪除
  16. 達人 Sir, Louis兄 Cash 兄Kelvin兄 小K兄 瑞奇兄 Stephen兄Ivan兄浪子兄 及各大大早晨! ^-^

    D煙同減肥又醒哂^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。